46 میلیارد ریال تسهیلات کرونا به باشگاه های ورزشی ایلام پرداخت شد

به گزارش وبلاگ نرم افزار جیرا، علی شائی گفت: 46 میلیارد ریال تا به امروز برای جبران خسارت های ناشی از شیوع کرونا و تعطیلی فعالیت های ورزشی به باشگاه داران استان ایلام پرداخت شده است.

46 میلیارد ریال تسهیلات کرونا به باشگاه های ورزشی ایلام پرداخت شد

به گزارش گروه استان های وبلاگ نرم افزار جیرا ازایلام ، مظفر علی شائی مدیرکل ورزش و جوانان ایلام در آیین تجلیل از روسای هیات های ورزشی و گرامیداشت کنگره سه هزار شهید استان ایلام، گفت: از زمان شیوع کرونا که فعالیت باشگاه های ورزشی تا حدود زیادی متوقف شده ، کوشش شد تمامی فعالیت به سمت ارتقا و تجهیز زیرساخت های ورزشی استان راهنمایی گردد.

او اضافه کرد: برای تجهیز زیرساخت های ورزشی استان با تخصیص بالای اعتبارات، 17 پروژه ورزشی با اولویت روستا ها به بهره برداری رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام ادامه داد: پس از شیوع کرونا باشگاه داران ورزشی بیشترین خسارت به آنان وارد و فعالیت آنان بمنظور کاهش شیوع کرونا ممنوع شد.

علی شایی بیان نمود: پس از متوقف شدن فعالیت باشگاه های ورزشی 446 نفر در سامانه وزارت ورزش برای استفاده از تسهیلات کرونا ثبت نام کردند که این تعداد ثبت نامی به اندازه 85 میلیارد ریال سهم برای ایلام ایجاد شد.

او اظهار کرد: از مجموع 85 میلیارد ریال تسهیلات کرونا برای باشگاه داران تا به امروز 46 میلیارد ریال پرداخت شده است و مابقی آن نزد بانک و در انتظار تامین اعتبار برای پرداخت است.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام اظهار کرد: طی 18 ماه گذشته سرانه ورزشی روستا های این استان سه صدم مترمربع افرایش یافت که تحقق این مهم نقش بسزایی در نشاط اجتماعی و توسعه ورزش همگانی در این منطقه ها دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام در ادامه با اشاره به کسب طلای المپیک توکیو به وسیله جواد فروغی در رشته تیراندازی گفت: کسب این طلا برای ایلام از یک سو موجب شد استان 33 درصد سهم طلای کشور در رقابت های المپیک توکیو را به خود اختصاص دهد و از سوی دیگر توانمندی های ورزشکاران ایلامی در ایران و دنیا شناخته گردد.

ن

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "46 میلیارد ریال تسهیلات کرونا به باشگاه های ورزشی ایلام پرداخت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "46 میلیارد ریال تسهیلات کرونا به باشگاه های ورزشی ایلام پرداخت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید