تعاریف و اصطلاحات

استایل ویمسیکال چیست؛ چگونه ظاهری فانتزی و رنگارنگ داشته باشید؟

اگر از آن دسته افرادی باشید که به امتحان کردن سبک های پوشش تازه علاقه مند هستند و دلشان می خواهند مدل لباس پوشیدنشان نسبت به اطرافیانشان متفاوت باشد، هیچ چیز بیشتر از استایل ویمسیکال نمی تواند توجه و رضایت شما را جلب کند. به طور کلی، این سبک پوشش دقیقا...

25 اسفند 1402

دستگاه تصفیه آب چگونه کار میکند؟

آیا تا حالا به این فکر کرده اید که دستگاه تصفیه آب چگونه کار میکند؟ آیا می دانید فیلترهای دستگاه تصفیه آب به چه روشی آلاینده ها را از بین می برند؟ نوشیدن آب سالم و خوش طعم نعمت بزرگی است که با کمک دستگاه تصفیه آب خانگی نصیب ما می شود.

6 اسفند 1402

انتشارات بنیاد سینمایی فارابی 9 کتاب پرفروش را تجدید چاپ کرد

به گزارش خبرنگاران ؛ انتشارات بنیاد سینمایی فارابی نه عنوان کتاب پر فروش خود را تجدید چاپ نموده و به نمایشگاه کتاب تهران آورده است.

25 اردیبهشت 1402

معرفی رسمی گلکسی های A54 و A34 ، مشخصات این گوشی ها چیست؟

شرکت سامسونگ به صورت رسمی دو گوشی میان رده نو خود را معرفی کرد و بدین ترتیب مشخصات آنها نیز اعلام شد.

24 اسفند 1401

دوپینگ خاص به سبک قوی ترین زن ایران

فاطمه یوسفی در مسابقات قهرمانی کشور، به ثبت بالاتری رکورد و لقب قوی ترین زن ایران رسید.

17 اسفند 1401

ترس والدین و اشتباهات بچه ها

انیمیشن سرزمین عجیب از سوی بیشتر منتقدان ضعیف و حرکتی رو به عقب برای کمپانی والت دیزنی دیده شده و به نظر می رسد این انیمیشن نتوانسته مانند ساخته قبلی والت دیزنی با تماشاگران ارتباط برقرار کند.

11 بهمن 1401

25 مدل لوستر سقفی شیک و زیبا در طرح های [ کلاسیک، مدرن ] امروزی

لوسترهای سقفی طوری طراحی می شوند که حس شناور بودن و بی وزنی را در هر محیطی که نصب می شوند بوجود می آورند. در انتخاب مدل لوستر سقفی یکی از مهم ترین نکاتی که باید حتما مورد توجه قرار بگیرند مقدار آنها است. اگر لوستری که انتخاب می کنید خیلی بزرگ باشد، بر محیط...

1 آذر 1401

بلیط هواپیما فرست کلاس ایرلاین های خارجی چه امکاناتی دارد؟

امکانات بلیط هواپیما فرست کلاس ایرلاین های خارجی فراتر از حد تصور شماست، بعضی از ایرلاین های خارجی خدماتی فراتر از یک هتل پنج ستاره را به مسافران بخش فرست کلاس هواپیما ارائه می دهند.

18 آبان 1401

لوله بازکنی مقرون به صرفه با تضمین باز کردن گرفتگی لوله در منطقه ها سیدخندان ، پاسداران ، مرزداران به وسیله شرکت ایران تخلیه

لوله بازکنی مرزداران بصورت شبانه روزی در 7 روز هفته ارائه می گردد. شبانه روزی بودن این خدمات به علت این است که گرفتگی لوله معین نیست چه زمانی اتفاق بیفتد و به همین دلیل امکان دارد هنگام استفاده از سرویس بهداشتی، مثلا در ساعت 1 بامداد به یکباره لوله مسدود...

8 مهر 1401

مزایای دریافت اقامت ترکیه چیست؟

شهروندان ترکیه مزایا و تسهیلاتی دارند که مسلما یک جهانگرد از آن بی بهره است؛ شما نیز با دریافت اقامت ترکیه می توانید از این مزایا برخوردار باشید. اما این مزایا چه هستند و به چه کارمان می آیند؟

29 شهریور 1401

چرا بازی نکردن و بازیگوش نبودن سلامت مان را به خطر می اندازد؟

این متن تا حدی می تواند علل بازیگوشی، جوک ساختن و لطیفه سازی در شرایط بحرانی را شرح دهد و از پیامد های مثبت آن برای روان انسان پرده بردارد.

9 شهریور 1401

افزایش ظهور اَبَر میکروب ها: مقابله با بحران مقاومت آنتی بیوتیکی

در حالی که تحقیقات پزشکی به ما در غلبه کردن بر بسیاری از تهدیدات سلامتی یاری نموده است، اکنون با یک نوع بحران تازه روبرو هستیم: بسیاری از باکتری ها خطرناک در برابر داروها مقاوم شدند، بدین معنی که آنها می توانند در برابر داروها مقاومت و با آن مقابله نمایند....

22 مرداد 1401

علت فرار پسر ها از ازدواج چیست؟

بروز برخی از مسائل در زندگی مردان باعث فرار بیشتر آن ها از ازدواج شده است.

21 مرداد 1401

آیفون 14 پرو و 4 قابلیت جذابی که آن را ارزشمندتر از مدل استاندارد می نماید

اگرچه مدل استاندارد آیفون همواره از سوی کاربران مورد توجه قرار می گرفته و عنوان پرفروش ترین آیفون را از آن خود می نموده اما سال جاری آیفون 14 پرو حرف های بسیار زیادی برای گفتن دارد.

16 مرداد 1401

دندان های بعضی افراد بیشتر از سایرین پوسیده می گردد

اغلب اوقات افراد به پوسیدگی های دندان های خود زیاد اهمیت نمی دهند، مگر این که دندان پزشک باشند. پوسیدگی دندان به مقدار آبله مرغان و عفونت های گوش مهم است. طبق یک گزارش نو از مرکز پیشگیری و کنترل بیماری های آمریکا (CDC)، از هر 4 نفر 1 نفر دارای یک پوسیدگی دندانی...

16 مرداد 1401

مقایسه هیوندای آزرا 3300 سی سی (نسل چهارم) با کیا کادنزا

هیوندای آزرا 3300 سی سی (نسل چهارم) یا گرنجور یک سدان سایز میانه کره ای است. هیوندای آزرا که نسل اول آن در سال 1986 عرضه شد، هم اکنون در نسل ششم خود به سر می برد. البته آزرای مورد نظر ما نسل چهارم این خودرو است که در سال 2006 معرفی و از همان سال وارد بازار ایران...

7 مرداد 1401

علت واریز نشدن یارانه رمضان چیست؟، اگر یارانه رمضان را دریافت نکرده اید، بخوانید

به گزارش خبرنگاران، قرار بود یارانه رمضان به حساب 11 میلیون نفر واریز شود. واریزی ها آغاز شده اما بسیاری از مردم هنوز یارانه رمضان را دریافت نکرده اند.

4 تیر 1401

کتاب طرز فکر، روانشناسی نوین موفقیت، نوشته کارل دوک در مورد چیست؟

کتاب طرز فکر، روانشناسی نوین پیروزیت، نوشته کارل دوک می خواهد نشان بدهد که چقدر باور مهم است.. ممکن است از وجود این باورها آگاه باشیم یا نباشیم؛ اما به شدت روی خواسته هایمان و اینکه پیروز می شویم به آن دست یابیم یا نه، تأثیر می گذارند.

29 اردیبهشت 1401

مصوبه تعیین محدوده و حریم روستاهای واقع در حریم شهرها بازنگری شد

تهران (پانا) - دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در مکاتبه با استانداران مصوبه شورا را در خصوص بازنگری تعیین محدوده و حریم روستاهای واقع در حریم شهرها، ابلاغ کرد.

21 اردیبهشت 1401

گردشگری پایدار چیست و چگونه به وجود آمد؟

گردشگری پایدار یک مفهوم تازه، ولی بسیار مهم در صنعت گردشگری است. کشورها با رعایت چند نکته ساده می توانند سود خود از این صنعت را چند برابر کنند.

19 اردیبهشت 1401
تعداد: (50)